دانلود آهنگ مهراد جم به نام خیالت راحت

دانلود آهنگ مهراد جم به نام خیالت راحت

 

 

متن ترانه مهراد جم به نام خیالت راحت

بدون تو شبا همش خرابه حالم
مگه من جز تو کیو دارم
گره افتاده به کارم کجایی
تو و اون چشمات مشکل گشایین
دوست دارم دور بشم از همه همین که تو باشی بسمه
من و تو یه قایق وسطه یه دریا که آروم که آروم هرشبش
عشق یعمی چشمای خسته عشق یعنی گرمای دستت
عشق یعنی خوب و بدش باهم خیالت راحت غصه نخور با من
عشق یعمی چشمای خسته عشق یعنی گرمای دستت
عشق یعنی خوب و بدش باهم خیالت راحت غصه نخور با من
هرچی نیش بزنی بازم واسم عسله نمیشه که خاطره هامون از یادم بپره
زمین گرده هرجا بری میرسی به من منی که حک شده اسم تو رو دلم
عشق یعمی چشمای خسته عشق یعنی گرمای دستت
عشق یعنی خوب و بدش باهم خیالت راحت غصه نخور با من
عشق یعمی چشمای خسته عشق یعنی گرمای دستت
عشق یعنی خوب و بدش باهم خیالت راحت غصه نخور با من

 

 

لینک های دانلود

کیفیت320

DOWENLOD

کیفیت128

DOWENLOD

 

 

 

 




لینک ثابت


برچسب ها : اهنگ خیالت راحت از مهرداد جم، متن اهنگ مهرداد جم ب نام خیالت راحت، دانلود اهنگ جدید مهرداد جم ,
بازدید : 291
[ جمعه 5 مهر 1398 ] [ 19:37 ] [ نویسنده : ساناز نادری ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







این نظر توسط ارمین در تاریخ 1398/7/10/3 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

http://kingmusics.ir
اینجا ثبت نام کن موزیک هاتو به اشتراک بگذارید

نمایش کلیه نظرات


.: Weblog Themes By Theme98 :.

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ